ועידה תוכנה

תוכנת VNC ועידה מחיר

Windows שולחן עבודה מרוחק

 

חיבור טכנולוגיה מרחוק עם Ammyy שולחן עבודה מרוחק הצופה Admin

גישה מרחוק לעסקים

כתובת ה-IP פנימי וחיצוני

ישנם מספר כלי תוכנה לניהול מרחוק של הרשת המקומית, למשל, שולחן עבודה מרוחק, שהוא מערכת סטנדרטית של כלים על Windows. תוכניות אלה נועדו ליצור חיבור עם מחשבים, כתובות ה-IP ידועים זמין. ואם בתוך ההגדרה אותה כתובת IP LAN הוא לא בעיה, אז אם אתה רוצה לקבל גישה לעסקים קטנים מרחוק למחשב דרך האינטרנט, הכל הרבה יותר מסובך. באופן תיאורטי, אתה יכול לנסות לנצל את תוכניות כאלה ולהקים עסקים קטנים גישה מרחוק למחשבים באמצעות האינטרנט, אבל במציאות זה ידרוש הרבה זמן את הידע בטוח שזה יכול להיות מיושם בפועל.

מחיר מרחוק של Windows שולחן העבודה

בדרך כלל, מחשבים ברשתות תקשורת מקומיות, אין חיצוניים (ייעודי) כתובות IP והן מאחורי שער האינטרנט של האינטרנט, הם באמת שייכים כתובת IP של שער האינטרנט עם מכשיר משולב NAT.

כתובות בתוך המחשבים-LAN מוקצים על פי מסמך RFC 1918, המסדירה את חלוקת כתובות ה-IP ל-IP מבוססי רשתות פרטיות. הקצאת הכתובת הנכונה מספקת קישוריות מלאה בשכבת הרשת בין הצמחים המארחים. בהקשר של מסמך זה נתפס כישות אוטונומית מבוסס רשת מחסנית פרוטוקול TCP / IP. במקרה זה הקצאת הכתובת היא עניין פנימי של הארגון.

תוכנה לשיחות ועידה מסך שיתוף הכלים

טווח של כתובות פרטיות אסורה לשימוש ברשת העולמית ניתן להשתמש רק ברשתות תקשורת מקומיות. כדי להתמודד עם טווחי לשימוש פרטי כוללים:

10.0.0.0 – 10.255.255.255

172.16.0.0 – 172.31.255.255

192.168.0.0 – 192.168.255.255

הבנה טובה יותר של מה הקשר בין מחשבים מקומיות שונים המחוברים לאינטרנט דרך נתב או חיבור של מחשבים מ-LAN אחד למחשב באינטרנט, שיש כתובת ה-IP חיצוני, צריך להיות להכיר יותר לעומק עם מנגנון ה-NAT פרוטוקול.

Leave a comment